söndag 1 juli 2012

Sedan sist och Lärartycket!

Det var ett tag sedan jag skrev märker jag.... Mycket har hänt sedan oktober :) Hösten var otroligt jobbig på jobbet. Älgjakten kom lägliget med ett avbrott! Just nu, är hösten en enda minneslucka.... Våren har fortsatt med väldigt mycket jobb OCH det har gett resultat :) Härligt att kunna gå på sommarlov med en känslan av att vi lyckats, även om det är jobb kvar. Det har varit otroligt mycket jobb det här året men jag har också lärt mig väldigt mycket. Har skrivit dagbok sedan mars och till terminsslut och det har hjälp otroligt + att jag stöttats av världen bästa specialpedagog! Men nu.... vad har jag tagit på mig... :) Skaffade mig ett Twitterkonto för att lära mig lite mer, se vad som händer för andra i livet och helt enkelt lära mig Twitter. Där på Twitter stötte jag på @thesmoosch och http://www.larartycket.se/ Tyckte det var spännande och nu ska jag också tycka!!!! Den 8/8 är det min tur :) Ska kanske blogga lite mer fram tills dess... /Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar