tisdag 9 augusti 2011

Snart nystart!

Jaha, då var det bara en sovmorgon kvar! Sedan dags för vardagen igen med jobb och skola/fritids. En stor skillnad är nu att I inte ska till dagis utan börjar förskoleklass :) Det känns så bra, för han hade verkligen växt ur dagis på slutet.

Han är verkligen väldigt mycket sexåring just nu!!! Åh, vad vi är ovänner och bråkar ibland. Han ska absolut inte göra som vi säger, utan det är han som ska bestämma allt.

Allt ska också vara millimeterrättvist! Vi var t.ex. på banken här om dagen för att sätta in lite av deras pengar som de hade i plånboken. I vägrade!! Om han satte in pengar skulle minsann jag OCKSÅ sätta in pengar. Så här är det jämt.....

Nåja, storebror var lite så han med när han var 6 år ;)

Höstsäsongen av Lingon&Blåbär har också dragit i gång. Jag har haft öppet hus här idag och har hängt iordning och donat hela dan. Rabattkoden 166522 gäller så klart om du som läser det här hittar något som du kan beställa via vår hemsida. Alla kataloger kan du bläddra i via www.lingonochblabar.se Hittar du något du vill handla så maila mig: kristina.johansson@lingonochblabar.se

Christer och jag ska börja bugga igen också! Ser verkligen fram emot att han och jag gör något tillsammans. Vi buggade ju i flera år när vi bodde i Uppsala, men är vi flyttade till Karlskoga kom vi av oss. Sedan kom barnen och nu är vi tillbaka....

Så, det var det för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar